Diverse opvang mogelijkheden

Brainport School de Dassenburcht werkt samen met verschillende organisaties uit de buurt. Kinderen die naar de basisschool gaan, hebben vrijwel allemaal gebruikgemaakt van één van de voor- en naschoolse instellingen. Dat maakt de overstap voor kinderen probleemloos.

Kids Society Erica

Kinderdagopvang en Buitenschoolse Opvang in het centrum van Nuenen. Dichtbij de nieuwe wijk Nuenen-West. Een modern en open gebouw met ruime buitenspel mogelijkheden waarin nauw wordt samengewerkt met Basisschool de Dassenburcht. Met het bos in de buurt is dit de ideale locatie voor activiteiten met de kinderen. Met prachtig inpandig sport- en spel theater en atelier. De locatie op de Jacob Catsstraat is de thuisbasis van het Servicebureau, staf en directie van Kids Society Erica.

Sport BSO Nuenen

Na een lange schooldag uitleven in de buitenlucht, lekker bewegen, rennen of huttenbouwen. In een groene uitdagende maar veilige omgeving tussen sportvelden, bossen, skatebanen en een heuse panna-kooi.

Bij Sport BSO Nuenen krijgt uw kind de ruimte die hij/zij nodig heeft met alle voorzieningen binnen handbereik. De nadruk ligt op sport en bewegen door allerlei tikspelletjes, behendigheidsspelletjes of balspelen maar we gaan ook voor natuurbeleving en avontuur. Lekker chillen, een boekje lezen, kleuren, plakken of lekker niks doen of huiswerk maken dat kan natuurlijk ook in ons gezellig clubhuis. Niks moet en alles mag, hoe gaaf is dat!

Dit alles onder toezicht van professionele pedagogisch medewerkers in de kinderopvang. Ook zorgen we voor allerlei leuke workshops.

Kinderdagverblijf de Buitentuin

Onze professionals zijn enthousiast, betrokken en staan altijd voor je klaar. Het team van Kinderopvang De Buitentuin in Nuenen bestaat uit ervaren, gekwalificeerde pedagogische professionals. Ons team is gedreven, enthousiast, betrokken en staan altijd voor je klaar voor een persoonlijk praatje. Natuurlijk vertellen wij je graag hoe de dag van jouw kind was. Wederzijdse betrokkenheid vinden wij fijn. Wij horen graag wat een kind thuis beleeft en vertellen natuurlijk ook graag hoe wij de dag ervaren hebben.